Servis EET pokladen KASAmax u zákazníka Zvětšit

Servisní smlouva KASAmax Mobile

Nový

Servisní smlouva vám zajistí okamžité řešení vašich servisních požadavků. Pokud si pořídíte servisní smlouvu jste při zpracování požadavků zařazeni do úzké skupiny klientů, kterým se věnuje speciální tým našich techniků. Za jednotlivé servisní úkony navíc platíte méně než klienti bez servisní smlouvy, nebo je máte zcela zdarma. servisního technika na místo opravy.

Více informací

Přihlásit se k odběru newsletteru

990,00 Kč
1 197,90 Kč s DPH

Dále dle obchodních podmínek AMAX

UPOZORNĚNÍ:
Všechny zde uvedené ceny jsou platné pouze pro
objednávky uskutečněné přes tento e-shop (online).
Ceny neplatí pro běžný nákup na prodejnách.
U našich dealerů a obchodních zástupců dostanete
individuální cenu!

Skladem

Platební metody
Platební metody

Více informací

Servisní smlouva Vám poskytuje komplexní servis Vašeho pokladního systému. V rámci servisní smlouvy už nemusíte mít nikdy starost s tím, že Váš pokladní systém nebude komunikovat s portálem EET v případě změn funkcionality ze strany MF, nebo změn v legislativě (DPH). Všechny aktualizace jsou v rámci servisní smlouvy v aplikaci KASAmax Mobile zdarma. 

V rámci servisních smluv jsou zcela zdarma také telefonické konzultace s týmem našich techniků. Bez servisní smlouvy máte nárok na jeden telefonát o délce 5 minut v pracovní den. 

Dalším důležitým benefitem, je záloha vašich dat (účtenky, uzávěrky) na náš cloudový server. V případě, že dojde k poruše zařízení, je převod licence na nové zařízení zcela zdara (standardní poplatek je 790 Kč bez DPH) a také Vám na vyžádání poskytneme vaše zálohované data.

Specifikace servisní smlouvy KASAmax Mobile:

Platnost: 12 měsíců

Dostupnost: PO - NE (včetně víkendů) 8:00 - 17:00

Telefonické konzultace: zdarma

Vzdálený servis a nastavení: zdarma

Doprava PPL a svoz: zdarma

Aktualizace pokladny: zdarma

Záloha dat (účtenky, uzávěrky): zdarma

Náhradní pokladna: zdarma