Elektronické pokladny – široká nabídka a komplexní služby

Již déle než 13 let spolupracujeme s obchodníky a restauratéry, proto víme, že v každodenním provozu dochází k nehodám, které se nevyhýbají ani elektronickým pokladnám. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci, proto nechceme pouze prodávat pokladní systémy, ale nabízíme i komplexní služby, díky kterým budete mít neustále k dispozici funkční pokladnu a pokladní software KASAmax. Jak tato komplexní služba funguje?

Zákon o EET klade na podnikatele v oblasti obchodu, služeb a gastra nebývalé nároky. Nejenže podnikatelé a živnostníci musejí elektronicky evidovat tržby, tj. odesílat údaje o všech tržbách do systému státní správy, ale také musejí zajistit neustálou funkčnost elektronické pokladny pro EET. Abychom naše klienty zbavili těchto starostí, nabízíme několik variant servisních smluv. Každá z nich garantuje prioritní řešení servisních požadavků našich klientů tak, aby mohli svůj čas věnovat svému podnikání, o pokladní systém a jeho funkčnost se postaráme my.

Jak servisní smlouva funguje?

Každému klientovi KASAmax se snažíme co nejrychleji vyhovět při řešení jeho servisních požadavků, ať už prostřednictvím našich techniků nebo prostřednictvím našich obchodních partnerů. Servisní smlouva má dvě zásadní výhody:

  • Jedná se o exkluzivní službu s okamžitou reakční dobou.
  • Klienti mají nárok na některé zpoplatněné servisní úkony zdarma, na ostatní získají slevu.
  • Servisní smlouva zajistí klientům servisní podporu i mimo pracovní dobu a o svátcích.

Linka pro klienty se servisní smlouvou KASAmax
800 888 600

Servisní smlouva vám zajistí okamžité řešení vašich servisních požadavků. Pokud si pořídíte servisní smlouvu jste při zpracování požadavků zařazeni do úzké skupiny klientů, kterým se věnuje speciální tým našich techniků. Za jednotlivé servisní úkony navíc platíte méně než klienti bez servisní smlouvy, nebo je máte zcela zdarma.

 

Platnost

Vzdálená správa

Dostupnost

Aktualizace softwaru KASAmax

Náhradní pokladna

Cena

 

Servisní smlouva Basic

12 měsíců

3x měsíčně zdarma

PO - PÁ 8:00 - 17:00

Ano

300 Kč za den 

2 900 Kč ročně

Objednat

Servisní smlouva Standard

12 měsíců

Zdarma

Včetně víkendů 8:00 - 17:00

Ano

Zdarma + cena dopravy

4 990 Kč ročně

Objednat

Servisní smlouva Profi

12 měsíců

Zdarma

Včetně víkendů a svátků 8:00 - 17:00

Ano

Zdarma

6 990 Kč ročně

Objednat

Servisní smlouva Special

24 měsíců

Zdarma

Včetně víkendů a svátků 8:00 - 17:00

Ano

Zdarma 

Speciální nabídka u vybraných produktů

EET pokladny se servisem Special

Servisní smlouva Basic

Platná na 12 měsíců

V ceně je vzdálená správa 1x měsíčně

Reakční doba do 24 hodin

Zajištění náhradní pokladny za 300 Kč denně

Cena služby 2 900 Kč bez DPH ročně

Objednat

Servisní smlouva Standard

Platná na 12 měsíců

Servis přes vzdálenou správu zdarma

Reakční doba do 12 hodin

V ceně jsou aktualizace softwaru KASAmax

Náhradní pokladna zdarma + cena dopravy

Cena služby 4 990 Kč bez DPH ročně

Objednat

Servisní smlouva Profi

Platná na 12 měsíců

Servis přes vzdálenou správu zdarma

Reakční doba do 6 hodin

V ceně jsou aktualizace softwaru KASAmax

Náhradní pokladna zdarma včetně dopravy

Cena služby 8 990 Kč bez DPH ročně

Objednat

Servisní smlouva Special

Platná na 24 měsíců

Servis přes vzdálenou správu zdarma

Reakční doba do 3 hodin

V ceně jsou aktualizace softwaru KASAmax

Náhradní pokladna zdarma včetně dopravy

Speciální nabídka u vybraných produktů

EET pokladny se servisem Special

Kromě klasických servisních smluv platných na 12 měsíců a servisní smlouvy Special, kterou poskytujeme u vybraných elektronických pokladen, poskytujeme i jednorázové servisní úkony:

Servis přes vzdálenou správu 990 Kč

Výjezd technika 790 Kč + doprava*

*Cena dopravy je 16 Kč/km bez DPH (se servisní smlouvou platíte jen 9 Kč/km)

Další služby KASAmax: