Elektronické pokladny – široká nabídka a komplexní služby

Již déle než 13 let spolupracujeme s obchodníky a restauratéry, proto víme, že v každodenním provozu dochází k nehodám, které se nevyhýbají ani elektronickým pokladnám. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci, proto nechceme pouze prodávat pokladní systémy, ale nabízíme i komplexní služby, díky kterým budete mít neustále k dispozici funkční pokladnu a pokladní software KASAmax. Jak tato komplexní služba funguje?

Zákon o EET klade na podnikatele v oblasti obchodu, služeb a gastra nebývalé nároky. Nejenže podnikatelé a živnostníci musejí elektronicky evidovat tržby, tj. odesílat údaje o všech tržbách do systému státní správy, ale také musejí zajistit neustálou funkčnost elektronické pokladny pro EET. Abychom naše klienty zbavili těchto starostí, nabízíme několik variant servisních smluv. Každá z nich garantuje prioritní řešení servisních požadavků našich klientů tak, aby mohli svůj čas věnovat svému podnikání, o pokladní systém a jeho funkčnost se postaráme my.

Jak servisní smlouva funguje?

Každému klientovi KASAmax se snažíme co nejrychleji vyhovět při řešení jeho servisních požadavků, ať už prostřednictvím našich techniků nebo prostřednictvím našich obchodních partnerů. Servisní smlouva má dvě zásadní výhody:

  • Jedná se o exkluzivní službu s okamžitou reakční dobou.
  • Klienti mají nárok na některé zpoplatněné servisní úkony zdarma, na ostatní získají slevu.
  • Servisní smlouva zajistí klientům servisní podporu i mimo pracovní dobu a o svátcích.

Servisní smlouva vám zajistí okamžité řešení vašich servisních požadavků. Pokud si pořídíte servisní smlouvu jste při zpracování požadavků zařazeni do úzké skupiny klientů, kterým se věnuje speciální tým našich techniků. Za jednotlivé servisní úkony navíc platíte méně než klienti bez servisní smlouvy, nebo je máte zcela zdarma.

V rámci servisních smluv jsou zcela zdarma také telefonické konzultace s týmem našich techniků. Bez servisní smlouvy máte nárok na jeden telefonát o délce 5 minut v pracovní den. V případě, že potřebujete konzultaci technika na delší dobu, je nutné zakoupit práci technika. 

 

Platnost

Vzdálená správa

Dostupnost

Aktualizace softwaru KASAmax

Náhradní pokladna

Cena

 

Servisní smlouva Basic

12 měsíců

3x měsíčně zdarma

PO - PÁ 8:00 - 17:00

Ano

300 Kč za den 

3 490 Kč ročně

Objednat

Servisní smlouva Profi

12 měsíců

Zdarma

Včetně svátků a víkendů 8:00 - 17:00

Ano

Zdarma + cena dopravy

5 990 Kč ročně

Objednat

Servisní smlouva Speciál

12 měsíců

Zdarma

Svátky, víkendy a mimo pracovní dobu

Ano

Zdarma

od 5 990 Kč ročně

Objednat

Kromě klasických servisních smluv platných na 12 měsíců poskytujeme i jednorázové servisní úkony:

Servis přes vzdálenou správu - 1290 Kč bez DPH

Výjezd technika - 990 Kč bez DPH + doprava*

*Cena dopravy je 16 Kč/km bez DPH (se servisní smlouvou platíte jen 6 Kč/km)

V případě neuhrazení faktury za předem objednané a provedené služby je účtován administrativní poplatek za opětovné zapnutí pozastavené licence a to 790 Kč bez DPH.

Další služby KASAmax: